football gold ball7

football gold ball7

توپ طلایی فوتبال7

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.مرسی ازاینکه اینجارو انتخاب کردید.این وبلاگ راجع به فوتبالیست های بزرگ جهانه.بیشترعکس می زارم ولی هرچندمدت کلیپم می زارم

نويسندگان

لینکهای مفید

آخرین مطالب


توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

Flying Icon


کد کج شدن تصاوير

ساپورت طرح چرم قرمز


خرید اینترنتی




Online User

ستارگان بلوگرانا

بارسا،کاتالان،قدرت

توپ طلایی فوتبال7

اخبار دنیای فوتبال اروپا

کریستیانو رونالدو

فقط کلبه آبی



نیمار.....

چرا این ریختی شده؟؟؟

موهای زرد بهش میاد

چه شباهتی!!!چقدر شبیه همن!!!

اینم که دیگه خودتون می شناسید

عجب بدنی!!!

منم یه بیتس شبیه اون دارم

مورو بپا!!!شبیه جوجه تیغی می منه!!!

اینم پسرشه وقتی که به دنیا اومده بود

اینجا نمی دونم یا می خواست خودشو شبیه قورباغه کنه یا شبیه آدم فضایی!!!

واما...

این عکس من از همه عکساش بیشتر دوس دارم

خیلی شیک!!!

 


نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت12:11---27 تير 1392
سلام داداش یادم رفت تو نظر قبل اسم و رسممو بنویسم

علی
ساعت20:27---21 تير 1392
ممنون ارشیا جون
پاسخ:خواهش می کنم داداشی!!!


سرباز کاتالان
ساعت19:54---21 تير 1392
داداش به ما سر نمی زنی؟؟
پاسخ:نه داداش من هر دقیقه به تو و علیرضا و ابراهیم با چند نفر دیگه سر می زنم


علی
ساعت18:23---21 تير 1392
سلام میشه بنر منو تو وب ت بذاری ممنون
پاسخ:چشم داداش


علیرضا
ساعت14:16---21 تير 1392
سلام داداش!


چرا دیگه آپ نمی کنی بابا منتظریم







پاسخ:چراداداش فردا اپ می کنم


سرباز کاتالان
ساعت12:18---21 تير 1392
اون رفیق من بودم نه!!مرسی!!راستی آپم!!
پاسخ:آره داداش خودت بودی!!!


rasol
ساعت17:03---19 تير 1392
ممنون که بهم سر زدی و لینک کردی .بازم سر بزن.لینک شدی
پاسخ:مرسسسسسسسسسسسسی داش رسسسسسسسسسسسول


ابراهیم
ساعت16:32---19 تير 1392
سلام ارشیا چطوری ؟ نیستی مطلب جدید نمیذاری نکنه رفتی اسپانیا از نزدیک خبرنگاری کنی ؟
پاسخ:نه داداش همین دورو ورا میچرخم مطلب جدیدم به زودی می زارم هر دیقه هم به وبت سر می زنم و کلی می خندم


arman-ebrahimi
ساعت12:15---19 تير 1392
سلام ارشیا جان من آرمانم همونی که دیشب اومدی هواداران کشتی کج لینکت کردم وب جالبی داری.

عليرضا
ساعت23:00---18 تير 1392
سلام داداش حالم خيلي گرفته!

هيچكي هم نظر نمي زاره دل ما خوش شه
پاسخ:توهم مث منی توهم کم غم نداری


عليرضا
ساعت23:00---18 تير 1392
سلام داداش حالم خيلي گرفته!

هيچكي هم نظر نمي زاره دل ما خوش شه
پاسخ:توهم مث منی توهم کم غم نداری


رسول
ساعت18:14---18 تير 1392
سلام.مطالب وبت خیلی خوبه.لطفا به منم سر بزن.من مایلم تبادل لینک کنیم اگه تو هم خواستی من با عنوان زیر لینکم کن و خبر بده تا لینکت کنم.farhngestan
پاسخ:لینک شدی


عليرضا
ساعت17:18---18 تير 1392
سلام ممنون ك نظر دادي!
پاسخ:قربونت


علیرضا
ساعت23:25---17 تير 1392
سلام داداش!


قالبمو عوض کردم میای دربارش نظر بدی
پاسخ:اومدم


Real Madrid
ساعت4:29---17 تير 1392
سلام وبلاگ جالب و متفاوتی داری با تبادل لینک موافقی منو با اسم Real Madrid لینک کن وبیا و بگو با چه اسمی بلینکمت منتظرتم
پاسخ:لینکتون کردم


ابراهیم
ساعت17:44---16 تير 1392
نظر لیفته
پاسخ:هه هه هه!!!!!!!!


ابراهیم
ساعت17:42---16 تير 1392
آره ولی میتونستند ازش استفاده کنند و همون رو که نوشتم اونا هم بنویسند
پاسخ:آره


ابراهیم
ساعت17:18---16 تير 1392
واقعا ؟! آخه خودم نمیدونستم !



ارشیا فکر کنم بعضی ها فکر کنند که من کم دارم آخه این روزا خیلی شوخیم گرفته
پاسخ:شوخی که خوبه داداش.تازه کم داری چیه اینا گیر آوردنه


ابراهیم
ساعت14:59---16 تير 1392
من ایده ای عالی ام
پاسخ:بله می دوووووووووووووووووووووووووونم


volleyball
ساعت13:41---16 تير 1392
سلام خوبین؟خیلی ممنون که بهم تبریک گفتین بله شما اولین نفربودین اماببخشید دیرجوبتونو دادم اخ هازمون بودم
پاسخ:مرسی که به وبم اومدین انشاالله بازی تو تهرانم با رفیقام می ریم استادیوم تشویق!!!


ابراهیم
ساعت4:52---16 تير 1392
سلام داداش خوبی ؟

عکس ها خیلی باحا بودن توپ توپ مخصوصا اون 2 تا آخریا و اون الیه

ولی از همشون باحال تر خودت بودی و اون جملاتت
پاسخ:مرسسسی داداش شماهم که ایده آلیت


alireza
ساعت21:06---15 تير 1392
az mohash badam miad
پاسخ:چرا؟؟؟باحاله که!!!


alireza
ساعت21:05---15 تير 1392
slm dadash b khoda mosaferat bodam


پاسخ:داداش خوش بگذره


خسرو
ساعت18:15---15 تير 1392
سلام ممنون که برام نظر گذاشتی راستی لینک شدی.مطالب وبلاگت خیلی زیبا بود

volleyball
ساعت17:21---15 تير 1392
ماشمارو لینک کردیم شمام میتونید مارو بااسمvolleyball news!!!لینک کنین ممنون
پاسخ:لینک شدید


volleyball
ساعت17:12---15 تير 1392
سلام ممنون که به وبلاگ ماسرزدین شمام وبلاگ جالبی دارین فقط یه سوال شما که عاشق فوتبالید چطورمیخوایدبایه والیبال دوست و وبلاگ والیبالی تبادل لینک کنید برام جالبه ممنون میشم جواب بدید
پاسخ:راستش من والیبالی هم هستم کلا من آدم ورزشی هستم امروز به عشق والیبال ساعت 5 بلند شدم و باهمه ی سایتای ورزشی هم لینک می کنم


طاها
ساعت16:59---15 تير 1392
زیباست لطفا برای وبلاگ من نظر بذار من حمایتت می کنم
پاسخ:بهتون سر می زنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: