football gold ball7

توپ طلایی فوتبال7

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.مرسی ازاینکه اینجارو انتخاب کردید.این وبلاگ راجع به فوتبالیست های بزرگ جهانه.بیشترعکس می زارم ولی هرچندمدت کلیپم می زارم

نويسندگان

لینکهای مفید

آخرین مطالب

Alternative content



توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

Flying Icon


کد کج شدن تصاوير

ساپورت طرح چرم قرمز


خرید اینترنتی




Online User

ستارگان بلوگرانا

بارسا،کاتالان،قدرت

توپ طلایی فوتبال7

اخبار دنیای فوتبال اروپا

کریستیانو رونالدو

فقط کلبه آبی



ويا: نمي‌خواهيم به برزيل بخوريم

 

 

ويا: نمي‌خواهيم به برزيل بخوريم


داويد ويا، ستاره اسپانيا گفته از فرم برزيل تحت تاثير قرار گرفته است.


 

 اين مهاجم بارسلونا در جريان برد مقابل تاهيتي هت‌تريک کرد. آنها با تنها يک امتياز مقابل نيجريه مي‌توانند فاتح گروه B شوند و به عنوان تيم اول صعود کنند.

به گزارش گل، به اين ترتيب آنها با ايتاليا به جاي برزيل بازي خواهند کرد. ويا مي‌گويد: «برزيل در اين تورنمنت بسيار عالي کار کرده است. آنها رقيبي سخت هستند، پس اميدوارم که بتوانيم نيجريه را ببريم تا در نيمه‌نهايي به برزيل نخوريم.

آنها بازيکنان تهاجمي بسيار سريعي دارند و فوتبالشان خطرناک است. آنها از نظر دفاعي هم بسيار قوي هستند.»

ويا البته مي‌گويد اسپانيا در گروه راحت‌تري قرار دارد: «برزيل در گروهي دشوار عالي بوده. به نظرم آنها در گروه سخت‌تري نسبت به ما بودند.»

 

 


 

ليونل مسي با پايان ليگ‌هاي فوتبال در اروپا، موفق شد با زدن بيشترين گل زده کفش طلاي فوتبال اروپا در فصل 13-2012 را از آن خود کند.

به گزارش ايسنا،پس از ليونل مسي، کريستيانو رونالدو، مهاجم رئال مادريد در رده دوم قرار گرفت و ادينسون کاواني اروگوئه اي در جاي سوم قرار گرفت. ليونل مسي سومين بار است که اين جايزه را به خود اختصاص مي دهد.

کفش طلايي فوتبال اروپا هر ساله به برترين گلزن باشگاهي فوتبال اروپا اهدا مي شود.

نکته مهم در اين رده بندي امتياز ليگ است. براي مثال گلزني در ليگ اسپانيا امتيازي بالاتر از گلزني در ليگ‌هاي درجه پايين تر در فوتبال اروپا دارد.

** فهرست نهايي برترين گلزنان فصل 13-2012:

1- ليونل مسي 46 گل/ 92 امتياز

2- کريستيانو رونالدو 34 گل / 68 امتياز

3- ادينسون کاواني 29 گل / 58 امتياز

4- رادامل فالکائو 28/56 امتياز

5- جکسون مارتينس 26 گل/ 52 امتياز

5- روبين فان پرسي 26 گل / 52 امتياز

6- آلواردو نگردو 25 گل/ 50 امتياز

6- استفان کيسلينگ 25 گل / 50 امتياز

7- روبرتو سولدادو 24 گل/ 48 امتياز

7- روبرت لواندوفسکي 24 گل / 48 امتياز

7- فيليپ هاسينر 32 گل / 48 امتياز

8- ويلفرد بوني 31 گل/ 46.5 امتياز

9- لوئيس سوآرس 23 گل/ 46 امتياز

9- آنتونيو دي ناتاله 23 گل/46 امتياز

10- زلاتان ابراهيموويچ 20 گل / 45 امتياز

 

 

ويا: کاسياس و آربلوا مشکلي با هم ندارند


داويد ويا، مهاجم تيم ملي اسپانيا، شايعات اخير در مورد اختلاف بين ايکر کاسياس و آلوارو آربلوا را رد کرد.


 

 در حالي که اسپانيا بايد فردا شب در اولين ديدارش در جام کنفدراسيون ها مقابل اروگوئه قرار بگيرد، شايعاتي در مورد مشکلات در اردوي اين تيم وجود دارد اما ويا تاکيد کرد که تمام بازيکنان تيم با هم متحد هستند.

به گزارش گل، او در گفتگو با ال پارتيدو د لا دوسه گفت:" هميشه جو خوبي در تيم وجود دارد. مي توانيد کاملا اين را درک کنيد و همه تيم هايي که خوب کار مي کنند، جو دوستانه اي دارند. من مشکلي بين ايکر و آربلوا نديده ام."

مهاجم باتجربه بارسا تنها روي ديدارهاي اسپانيا در جام کنفدراسيون ها تمرکز کرده و مي خواهد هر طور شده در اين رقابت ها به قهرماني برسند.

" فرصت قهرماني در در جام کنفدراسيون ها ما را هيجان زده کرده است. ما مي خواهيم در رقابت هايي به قهرماني برسيم که قبلا نتوانسته ايم آن را فتح کنيم.

برزيل کشور فوتبال است. ماراکانا ورزشگاهي تاريخي است و قهرماني در جام کنفدراسيون ها در اين ورزشگاه انگيزه اي مضاعف است."

 

 

 

پيکه: مي‌خواهم در بارسا به فوتبالم پايان دهم


مدافع بارسلونا از تمايلش به ماندن در اين باشگاه تا پايان فعاليت حرفه‌اي خبر داد.


 

جرارد پيکه پس از اينکه بارسلونا را خانواده و زندگي خود توصيف کرد، از تمايل خود براي ماندن در اين باشگاه تا پايان فعاليت حرفه‌اي‌اش خبر داد.

به گزارش فارس ، مدافع مياني بارسلونا از آکادمي جوانان باشگاه رشد کرد و جز چهار سال حضور در منچستريونايتد و مدت کوتاهي که به صورت قرضي به رئال ساراگوسا پيوست، تمام دوران حرفه‌اي‌اش را در نيوکمپ گذرانده است.

بازيکن 26 ساله پس از بازگشتش از انگليس در سال 2008 بيش از 100 بار در ترکيب تيم به ميدان رفته و همکاري خوبي در خط دفاعي با پويول داشت که باعث شد بارسلونا بر لاليگا تسلط يابد و فوتبال اسپانيا قدرتش را در جام‌جهاني نشان دهد.

به هر حال مصدوميت‌هاي پويول در فصل گذشته به اين همکاري پايان داد و عملکرد دفاعي بارسلونا با انتقاد مواجه شد و درباره تيم‌هايي چون ميلان و بايرن‌مونيخ متزلزل نشان داد.

عملکرد نه چندان خوب پيکه در چند مسابقه، آينده او در کاتالونيا را با ترديد مواجه کرد اما او تأکيد کرده که نمي‌خواهد تيم را ترک کند و انتظار دارد تا کارش را در باشگاهي که از کودکي در آن آموزش ديده به پايان برساند.

وي در اين باره اظهار داشت: بارسا خانواده و زندگي من است. در زندگي هرگز نمي‌دانيد، نمي‌توانيد بگوييد نمي‌خواهيد کاري را انجام دهيد. درست است که آينده من به عوامل بسياري بستگي دارد اما اين باشگاه زندگي من است.

پيکه خاطرنشان کرد: من در بارسلونا متولد شدم. اينجا زندگي کردم، آنها خانواده و خانه من هستند و مطمئنا همان‌جايي است که مي‌خواهم بمانم.

وي ادامه داد: بيشتر دوران حرفه‌اي‌ام را به جز منچستريونايتد در اين باشگاه سپري کردم اما اين همان باشگاهي است که دوست دارم سال‌هاي زيادي در آن باشم و همان جايي است که مي‌خواهم به فوتبالم پايان دهم.

 

 

 

کاسياس: مثل روز اول فوتبالم انگيزه دارم


ايکر کاسياس با خوشحالي از رسيدن به شرايط بازي مي‌گويد انگيزه او در تيم ملي اسپانيا مانند روز اولش است.


 

تيم ملي اسپانيا در اولين ديدار خود در جام کنفدراسيون ها دوشنبه برابر اروگوئه به ميدان مي‌رود.

به گزارش ايسنا ، ايکر کاسياس ، دروازه‌بان تيم ملي اسپانيا درباره آخرين شرايط خود، گفت: چهار ماه و نيم است که نيمکت نشين هستم و به آن عادت کرده‌ام ، اما خيلي دوست دارم بازي کنم. وقتي دل بوسکه فهرست بازيکنان تيم را براي حضور در جام کنفدراسيون‌ها اعلام کرد و فهميدم در فهرست او هستم، هيجان زده شدم. مي‌خواهم از اين فرصت نهايت استفاده را کنم.

کاسياس ادامه داد: هنوز هم حسي را در تيم ملي اسپانيا دارم که وقتي 13 سال پيش براي اولين بار پيراهن اسپانيا را بر تن کردم، داشتم. بازي کردن براي تيم ملي اسپانيا نهايت افتخار است.

دروازه‌بان تيم ملي اسپانيا درباره جام کنفدراسيون ها گفت: غير از تيم ما برزيل هم تيم مدعي در اين جام است. اما اين دو تيم حريفان قوي ديگري دارند و بايد ابتدا خودشان را اثبات کنند. کار اسپانيا براي قهرماني در جام کنفدراسيون ها به هيچ وجه آسان نيست.

ايکر مقدس در پايان درباره شانس بازي کردن در بازي برابر اروگوئه گفت: خيلي تلاش کردم تا به شرايط بازي برسم. هم ويکتور والدس و هم اينيستا شرايط خوبي دارند. مي‌دانم که سخت است تا در تيم ملي اسپانيا بازي کنم، اما من در تمرينات تمام تلاش خودم را انجام دادم تا به شرايط بازي برسم. هر سه ما شرايط خوبي داريم و هر بازيکني که بازي کند تلاش مي‌کند تا از دروازه‌ اسپانيا دفاع کند.