football gold ball7

football gold ball7

توپ طلایی فوتبال7

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.مرسی ازاینکه اینجارو انتخاب کردید.این وبلاگ راجع به فوتبالیست های بزرگ جهانه.بیشترعکس می زارم ولی هرچندمدت کلیپم می زارم

نويسندگان

لینکهای مفید

آخرین مطالب


توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

Flying Icon


کد کج شدن تصاوير

ساپورت طرح چرم قرمز


خرید اینترنتی




Online User

ستارگان بلوگرانا

بارسا،کاتالان،قدرت

توپ طلایی فوتبال7

اخبار دنیای فوتبال اروپا

کریستیانو رونالدو

فقط کلبه آبی



 

پيکه: مي‌خواهم در بارسا به فوتبالم پايان دهم


مدافع بارسلونا از تمايلش به ماندن در اين باشگاه تا پايان فعاليت حرفه‌اي خبر داد.


 

جرارد پيکه پس از اينکه بارسلونا را خانواده و زندگي خود توصيف کرد، از تمايل خود براي ماندن در اين باشگاه تا پايان فعاليت حرفه‌اي‌اش خبر داد.

به گزارش فارس ، مدافع مياني بارسلونا از آکادمي جوانان باشگاه رشد کرد و جز چهار سال حضور در منچستريونايتد و مدت کوتاهي که به صورت قرضي به رئال ساراگوسا پيوست، تمام دوران حرفه‌اي‌اش را در نيوکمپ گذرانده است.

بازيکن 26 ساله پس از بازگشتش از انگليس در سال 2008 بيش از 100 بار در ترکيب تيم به ميدان رفته و همکاري خوبي در خط دفاعي با پويول داشت که باعث شد بارسلونا بر لاليگا تسلط يابد و فوتبال اسپانيا قدرتش را در جام‌جهاني نشان دهد.

به هر حال مصدوميت‌هاي پويول در فصل گذشته به اين همکاري پايان داد و عملکرد دفاعي بارسلونا با انتقاد مواجه شد و درباره تيم‌هايي چون ميلان و بايرن‌مونيخ متزلزل نشان داد.

عملکرد نه چندان خوب پيکه در چند مسابقه، آينده او در کاتالونيا را با ترديد مواجه کرد اما او تأکيد کرده که نمي‌خواهد تيم را ترک کند و انتظار دارد تا کارش را در باشگاهي که از کودکي در آن آموزش ديده به پايان برساند.

وي در اين باره اظهار داشت: بارسا خانواده و زندگي من است. در زندگي هرگز نمي‌دانيد، نمي‌توانيد بگوييد نمي‌خواهيد کاري را انجام دهيد. درست است که آينده من به عوامل بسياري بستگي دارد اما اين باشگاه زندگي من است.

پيکه خاطرنشان کرد: من در بارسلونا متولد شدم. اينجا زندگي کردم، آنها خانواده و خانه من هستند و مطمئنا همان‌جايي است که مي‌خواهم بمانم.

وي ادامه داد: بيشتر دوران حرفه‌اي‌ام را به جز منچستريونايتد در اين باشگاه سپري کردم اما اين همان باشگاهي است که دوست دارم سال‌هاي زيادي در آن باشم و همان جايي است که مي‌خواهم به فوتبالم پايان دهم.

 

 



نظرات شما عزیزان:

سرباز کاتالان
ساعت12:19---27 خرداد 1392
just pique
پاسخ:بله بله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: