football gold ball7

football gold ball7

توپ طلایی فوتبال7

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.مرسی ازاینکه اینجارو انتخاب کردید.این وبلاگ راجع به فوتبالیست های بزرگ جهانه.بیشترعکس می زارم ولی هرچندمدت کلیپم می زارم

نويسندگان

لینکهای مفید

آخرین مطالب


توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

Flying Icon


کد کج شدن تصاوير

ساپورت طرح چرم قرمز


خرید اینترنتی




Online User

ستارگان بلوگرانا

بارسا،کاتالان،قدرت

توپ طلایی فوتبال7

اخبار دنیای فوتبال اروپا

کریستیانو رونالدو

فقط کلبه آبی



 

کاسياس: اکثر صحبت‌هاي آربلوا درست است


دروازه‌بان رئال مادريد معتقد است اکثر صحبت‌هاي آربلوا در دفاع از مورينيو درست است.


 

ايکر کاسياس پس از 135 روز به درون دروازه بازگشت و تأييد کرد که پس از مدت طولاني نيمکت‌نشيني از اين مسئله خوشحال و در عين حال مضطرب بوده است.

به گزارش فارس،وي همچنين اعلام کرد که به عقايد آربلوا احترام مي‌گذارد اما نمي‌خواهد وارد جزئيات شود.

کاسياس در خصوص 4 ماه گذشته اظهار داشت: اين 4 ماه خيلي کند مي‌گذشت اما هميشه بايد به جنبه‌هاي روشن زندگي نگاه کرد؛ اکنون مي‌توانم چنين دقايقي را غنيمت بشمارم.

وي ادامه داد: در حقيقت خوشحالم اما خيلي مضطرب هم بودم زيرا از آخرين بازي‌ام مدت زيادي مي‌‌گذشت.

دروازه‌بان رئال مادريد گفت: براي به دست آوردن جايگاهم مي‌جنگيدم اما همان طور که گفته‌ ام در مقايسه با هم‌تيمي‌هايم در شرايط خوبي نبودم. من به همراه په‌په و ويکتور براي تلاش و کمک به تيم خواهيم جنگيد.

کاسياس خاطرنشان کرد:‌ در حال حاضر فقط مي‌خواهم به جام کنفدراسيون‌ها فکر کنم. مطمئنا در مادريد به اهدافمان که قهرماني در ليگ قهرمانان و کوپا‌دل‌ري بود، نرسيديم اما فصل جديدي شروع مي‌شود و بازي کردن براي اسپانيا رخداد تازه‌اي است.

وي در خصوص دفاع آربلوا از مورينيو اضافه کرد: او ديدگاه خودش را در اين مورد دارد. مهم‌ترين مسئله اين است که من به بازي برگشتم. آيا من با او صحبت کرده‌ام؟ هيچ حرفي براي گفتن ندارم؛ اين عقيده او است و بايد به او احترام گذاشت. اکثر حرف‌هاي او درست بود.

 



نظرات شما عزیزان:

ساعت11:22---21 خرداد 1392
سلام آپم!
پاسخ:الان میام


سرباز کاتالان
ساعت18:17---20 خرداد 1392
من یه بارساییم ولی خیلی کاسیاس رو دوست دارم!!پاسخ:منم ازکاسیاس خوشم میاد البته من بارسایی نیستم من میلانیم ولی بیشتر بازیکنای بارسا رو دوست دارم بازیکن مورد علاقمم داوید ویا

سرباز کاتالان
ساعت15:36---20 خرداد 1392
سلام!من شما رو لینک کردم!لطفا شما هم منو با اسم وبلاگم لینک کنید!!
پاسخ:لینکتون کردم


پارسا
ساعت15:22---20 خرداد 1392
از کاسیاس خوشم میاد
پاسخ:منم خوشم میاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: