football gold ball7

football gold ball7

توپ طلایی فوتبال7

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.مرسی ازاینکه اینجارو انتخاب کردید.این وبلاگ راجع به فوتبالیست های بزرگ جهانه.بیشترعکس می زارم ولی هرچندمدت کلیپم می زارم

نويسندگان

لینکهای مفید

آخرین مطالب


توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

Flying Icon


کد کج شدن تصاوير

ساپورت طرح چرم قرمز


خرید اینترنتی




Online User

ستارگان بلوگرانا

بارسا،کاتالان،قدرت

توپ طلایی فوتبال7

اخبار دنیای فوتبال اروپا

کریستیانو رونالدو

فقط کلبه آبی



 

کاسياس: هميشه براي بازي کردن آماده‌ام

 

دروازه‌بان رئال مادريد اعلام کرد که هميشه براي بازي کردن آماده بوده است

 
ايکر کاسياس براي اولين بار درباره غيبتش در بازي مقابل اوساسونا صحبت کرد.

به گزارش فارس، وي در پاسخ به اظهارات مورينيو که گفته بود «کاسياس آماده نبود»، پاسخ داد: من هميشه براي بازي کردن آماده هستم.

دروازه‌بان رئال مادريد که در مراسم شامي که توسط شرکت رسانه‌اي ايتاليايي « Mediaset» برگزار شد توضيح بيشتري در اين باره نداد. متن گفت‌و‌گوي کوتاه وي به شرح زير است:

• آيا کمرت بهتر شده است؟

بله بهتر است.

• آيا به اندازه کافي حالت خوب بود که در ديدار مقابل اوساسونا به ميدان بروي؟

من هميشه آماده‌ام.

کاسياس در خصوص حمايت‌هاي دل بوسکه، سرمربي تيم ملي اسپانيا گفت: مي خواهم از ويسنته براي اينکه پس از 4 ماه بازي نکردن به من باور داشت، تشکر کنم.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: