football gold ball7

football gold ball7

توپ طلایی فوتبال7

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.مرسی ازاینکه اینجارو انتخاب کردید.این وبلاگ راجع به فوتبالیست های بزرگ جهانه.بیشترعکس می زارم ولی هرچندمدت کلیپم می زارم

نويسندگان

لینکهای مفید

آخرین مطالب


توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

Flying Icon


کد کج شدن تصاوير

ساپورت طرح چرم قرمز


خرید اینترنتی




Online User

ستارگان بلوگرانا

بارسا،کاتالان،قدرت

توپ طلایی فوتبال7

اخبار دنیای فوتبال اروپا

کریستیانو رونالدو

فقط کلبه آبی



 

کاسياس: آينده‌ام در مادريد است

دروازه‌بان رئال مادريد اعلام کرد که قصدي براي ترک سانتياگو برنابئو ندارد.

 

 

 

ايکر کاسياس اعلام کرد که با وجود دور ماندن از ترکيب اصلي هيچ قصدي براي جدايي از غول‌هاي مادريد ندارد.

با وجود قرارداد 4 سال و نيمه ديگو لوپز با رئال مادريد کار کاسياس براي برگشتن به ترکيب اصلي سخت‌تر شد تا به نظر برسد دروازه‌بان 31 ساله قصد خروج از اين تيم را خواهد داشت.

به نقل از فارس، وي امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آينده من در رئال مادريد است زيرا من با آنها قرارداد دارم و از 9 سالگي در اين تيم بوده‌ام. رئال، باشگاه تمام زندگي من است و جايي است که دوست دارم در آن باشم.

در حالي که کاسياس مصمم است فصل بعد در رئال بماند، آينده مورينيو در اين تيم در ترديد قرار دارد.

وي در خصوص آينده آقاي خاص گفت: بايد از او در اين باره بپرسيد. آمده‌ام که افتخارات تيمي و انفرادي کسب کنم و دوست دارم هواداران مادريد را خوشحال کنم و حالا که در ليگ قهرمانان نشد، بايد در بقيه مسابقات ديگر يعني کوپا‌دل‌ري اين کار را انجام دهم.

مادريد با شکست 4 بر 3 در مجموع 2 بازي رفت و برگشت مقابل دورتموند از راهيابي به فينال ليگ قهرمانان اروپا بازماند و در آستانه تقديم قهرماني لاليگا به بارسلونا است؛ اما هنوز فينال کوپا‌دل‌ري باقي مانده است که اين تيم براي قهرماني مقابل اتلتيکو مادريد به ميدان خواهد رفت.

کاسياس در اين باره خاطرنشان کرد: همه حرف‌ها زده شده؛ هم‌تيمي‌هاي من پس از بازي نظرشان را در اين خصوص گفته‌اند.

وي افزود: اکنون کاري که بايد انجام دهيم، فکر کردن به بازي‌هاي آينده است که بايد تلاش کنيم تا جايي که مي‌توانيم براي باشگاه و تيم در ليگ امتياز کسب کنيم و سپس براي کوپا‌دل‌ري بجنگيم که فينالي متفاوت خواهد بود و ما بايد تلاش کنيم تا به خاطر هواداران که استحقاق لحظات خوشي را دارند، قهرمان شويم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: