football gold ball7

football gold ball7

توپ طلایی فوتبال7

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید.مرسی ازاینکه اینجارو انتخاب کردید.این وبلاگ راجع به فوتبالیست های بزرگ جهانه.بیشترعکس می زارم ولی هرچندمدت کلیپم می زارم

نويسندگان

لینکهای مفید

آخرین مطالب


توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

توپ طلایی فوتبال7

Flying Icon


کد کج شدن تصاوير

ساپورت طرح چرم قرمز


خرید اینترنتی




Online User

ستارگان بلوگرانا

بارسا،کاتالان،قدرت

توپ طلایی فوتبال7

اخبار دنیای فوتبال اروپا

کریستیانو رونالدو

فقط کلبه آبی



 عکس بابای داوید ویا

به نظرم خیلی شبه همن

تنها اختلافشون مثل این می مونه=

به هرحال پسرشه راستی شکماشونم خیلی خیلی شبه همه



نظرات شما عزیزان:

سرباز کاتالان
ساعت17:51---21 خرداد 1392
راستی در مورد نیمار هم مطلب بذار!!
پاسخ:حتما می زارم


کسری
ساعت16:16---21 خرداد 1392
یاخدا!!!!!هیچ وقت فکرنمی کردم بابای داوید این قدرچاق باشه
پاسخ:چرا اتفاقن من همیشه بابای داوید یه بابای چاقالو تصور می کردم


سرباز کاتالان
ساعت14:57---21 خرداد 1392
سلام ارشیا!!منم هرچی تو وبلاگ میثم نظر میذارم نمیره!!نمیدونم چرا؟؟
پاسخ:خداییش منم نمی دونم من فکر می کردم مشکل از اینترنت خودمه ولی فکر کنم مشکل از وبلاگشه


سرباز کاتالان
ساعت14:57---21 خرداد 1392
سلام ارشیا!!منم هرچی تو وبلاگ میثم نظر میذارم نمیره!!نمیدونم چرا؟؟
پاسخ:خداییش منم نمی دونم من فکر می کردم مشکل از اینترنت خودمه ولی فکر کنم مشکل از وبلاگشه


سرباز کاتالان
ساعت14:57---21 خرداد 1392
سلام ارشیا!!منم هرچی تو وبلاگ میثم نظر میذارم نمیره!!نمیدونم چرا؟؟
پاسخ:خداییش منم نمی دونم من فکر می کردم مشکل از اینترنت خودمه ولی فکر کنم مشکل از وبلاگشه


سرباز کاتالان
ساعت14:57---21 خرداد 1392
سلام ارشیا!!منم هرچی تو وبلاگ میثم نظر میذارم نمیره!!نمیدونم چرا؟؟
پاسخ:خداییش منم نمی دونم من فکر می کردم مشکل از اینترنت خودمه ولی فکر کنم مشکل از وبلاگشه


سرباز کاتالان
ساعت14:57---21 خرداد 1392
سلام ارشیا!!منم هرچی تو وبلاگ میثم نظر میذارم نمیره!!نمیدونم چرا؟؟
پاسخ:خداییش منم نمی دونم من فکر می کردم مشکل از اینترنت خودمه ولی فکر کنم مشکل از وبلاگشه


سرباز کاتالان
ساعت14:57---21 خرداد 1392
سلام ارشیا!!منم هرچی تو وبلاگ میثم نظر میذارم نمیره!!نمیدونم چرا؟؟

سرباز کاتالان
ساعت14:57---21 خرداد 1392
سلام ارشیا!!منم هرچی تو وبلاگ میثم نظر میذارم نمیره!!نمیدونم چرا؟؟

سرباز کاتالان
ساعت14:57---21 خرداد 1392
سلام ارشیا!!منم هرچی تو وبلاگ میثم نظر میذارم نمیره!!نمیدونم چرا؟؟

سرباز کاتالان
ساعت14:57---21 خرداد 1392
سلام ارشیا!!منم هرچی تو وبلاگ میثم نظر میذارم نمیره!!نمیدونم چرا؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: